lørdag den 10. december 2011

10. december

Jeg vil starte med at vise hvad jeg har fået af min søde mand.

Røremaskine

Jeg er begyndt at bage mere end jeg nogensinde før har gjort, og da jeg ikke helt er kommet i form endnu, kan det nogle gange være hårdt at ælte og rører dejen. Så min mand syntes jeg skulle have dette vidunder, og 1 2 3 så var der lagt dej til 2 forskellige slags vanilliekranse. Jeg er bare så glad for gaven.

Som jeg skrev i går havde vi store nissedag på mit arbejde, og jeg kan love jer at vi hyggede os. Som jeg skrev skulle mit team i år lave juleoptog, I får lige et billede af os inden vi begyndte.

2011-12-09 003

I løbet af dagen havde vi pakkeleg. Alle skulle have en gave med til omkring 20 kr, og så havde vores gavekasse købt 90 gaver som der blev spillet om. Vi fik så udleveret et kort fra et spil der hedder “Pakkeleg” hver halve time, hvor der kunne stå “Tag en gave fra alle der begynder med C” eller “Giv en gave til en der ikke har nogen”. Så gaverne fløj på kryds og tværs når man er næsten 40 medarbejdere.

Vil også lige vise jer min gavehøst

Gevinster

Der mangler 4 gaver som jeg gav til nogen der ikke havde fået noget.

Nu vil jeg tage i Tivoli med min mand og se “Elsk mig i nat X-mas”. Glæder mig rigtig meget.

Kan I alle have en rigtig god 10. december, håber I alle har lige så flot solskin som her.

5 kommentarer:

  1. Øj hvor er du heldig! Det var da en sindsyg lækker køkkenmaskine. Tillykke med den. Dejlig gavehøst du fik dig i går. Her er det ihvertfald ikke solskin - det har både sneet, haglet og regnet.

    SvarSlet
  2. Det lyder dejligt med sådan en køkkenmaskine!
    Skønt med sådan en humor på arbejdet. Og lækre gaver! Det lyder som en sjov måde at lave pakkeleg.

    SvarSlet
  3. Tillykke med din nye køkkenmaskine. Det var en dejlig gave, og du bliver så glad for den. Stensikkert.
    Tak for foto af dine kollegaer. Det er vel nok en herlig flok - den ene kønnere end den anden...hihi.
    Det kortspil har vi også og det er sjovt, for bedst som man tror, man ejer en masse - så har man ingenting...
    God 3. adventssøndag.

    SvarSlet
  4. Det var da en fantastisk gave, som du nok skal få god brug for...
    Og det ser ud til at I hyggede til firmajulen.
    God søndag.

    SvarSlet
  5. Næ hvor dejligt med en ny køkkenmaskine tillykke : )
    Det lyder som om i rigtig hygger og har det sjovt sammen på dit arbejde dejligt : )
    Rigtig sjov gaveleg

    SvarSlet