onsdag den 7. marts 2012

Jeg har vundet!!!!!

Juuuhuuu, jeg har vundet en indgangsbillet til Scrap-A-Mania, det var præmien i februar på OSH, jeg er bare så glad:). Så jeg håber at se/møde mange af jer til SAM. jeg vil begynde at tølle ned til det bliver 14. april:).

Jeg kommer desværre ikke til convention denne gang, da vi skal til fotograf. Mike ville gerne have, at vi alle blev fotograferet sammen inden han tager til Afganistan, og da han skal afsted onsdag d. 21. marts, var det ved at være op over, hvis han skulle nå at have et billed med. Puha jeg syntes tiden går stærkt nu, bare tiden går lige så stærkt når han er taget af sted…..

Jeg syntes lige jeg vil vise jer, en gave som Mike købte til mig, da vi havde en fantastisk hyggelig mor/søn hyggedag i København i starten af februar.

2012-03-07 001

Jeg tror han blev inspireret af Charlie’s Fifty, da han var nede og hilse på til SAM i november.

Jeg vil også lige vise jer min fødselsdagsgave fra mine dejlige svigerforældre.

2012-03-07 005

Jeg fik et soldier to soldier armbånd, og ja selvfølgelig tude jeg, der skal ikke så meget til i øjeblikket, men jeg blev bare så utrolig glad og meget overrasket over den flotte gave.

Kan I alle have en god aften.

6 kommentarer:

  1. Ih alså hvor er du heldig men tillykke og sikke flotte armbånd.
    Og hvor er din blog blevt super lækker.

    SvarSlet
  2. Hovsa...sikke fint der er blevet her på bloggen. Tillykke med det.
    Også tillykke med biletten til SAM. Ærgerligt det ikke var til på lørdag...så vi kunne sige Hej.
    Men selvfølgelig går din søn foran. Puha..Jeg tror godt jeg kan fornemme hvordan dine tanker kører for øjeblikket. Og du kan jo ikke rigtig gøre noget ved det...
    God dag til dig.

    SvarSlet
  3. STORT til lykke Bettina... det var da en super dejlig præmie...
    Jeg glæder mig til at sige "hej" til dig igen...
    Og sikken en herlig abekat du har fået... ham må Fifty da hilse på...
    Jeg tænker på dig og sønnike... og kan godt forstå det kribler lige pt...
    Hav en god dag... ses IRL... til SAM.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med din gevinst : ) jeg kommer også til SAM glæder meget helt vildt det er så hyggeligt :j
    Hvor er din lille "abe" soldat super sød, kærlig gave at give sin mor : )
    Super lækker og fed gave at få af dine svigerforældre, jeg havde bestemt også tudet : )
    Kan godt forstå at det hele nu kommer meget tæt på, det er super hårdt.
    Pas på jer selv og rigtig god dag : )

    SvarSlet
  6. Tillykke med den lækre gevinst.!
    Og flotte gaver.

    SvarSlet