lørdag den 1. december 2012

1. december

Så blev det den første december, og hvor tiden bare flyver af sted. Jeg vil igen i år prøve at blogge hver dag frem til juleaften, så må vi se om det lykkes. Sidste år blev jeg syg, og så orkede jeg ikke at blogge…, men jeg bloggede hver dag helt frem til d. 17.

Der lå sne da vi stod op i morges, så er det da rigtig jul:). Se lige hvor godt det ser ud

2012-12-01 003

Man kan da kun blive i godt humør, af sådan et syn.

I får lige et billede af nogleaf de kort jeg afleverede til Charlie i efteråret, som nok er på vej hjem igen fra bl.a. Afghanistan.

 2012-10-01 002

Kan I alle have en hyggelig første december…

3 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage på bloggen. Dejligt at du også vil julehygge!
    Det er søde OSH kort, du har lavet.
    God 1. december.

    SvarSlet
  2. super hygsomt du er tilbage glæder mig vildt til en lille historie fra grave hver dag. her sneer det også. hils knus

    SvarSlet
  3. Glædelig december:-)
    Fine kort du har fået lavet, super at du har overskud til det:-)
    Ja her i jylland er der ikke kommet sne....gør ej heller noget;-)

    SvarSlet