søndag den 9. december 2012

9. december og 2. søndag i advent

Ja så blev det allerede 2. søndag i advent, og vi fik årets første snestorm. Vi har fået en del sne her, og vi har været ude og skrabe 2 gange. Håber først at vi skal ud igen i morgen tidlig, for vi har en meget lang indkørsel, så der skal skrabes en del sne.

Eftersom jeg ikke kom til scrap pga snevejret, brugte jeg tiden på at få lagt lidt mere dej til småkager, og så få bagt vanilliekranse, men jeg er ikke sikker på at der nok helt til jul, så jeg kommer nok til at bage en portion til. Jeg fik ryddet lidt op på mit scrap-værelse og lavet lidt i min december dagbog:o).

Vi har også hygget lidt med lys i adventskransen, som jeg også lavede samme aften som kalenderlyset.

2012-12-02 009

2012-12-02 010

Lad os krydse fingre for at vejene er blever ryddet lidt til i morgen, når vi skal på arbejde.

Kan I alle have en god aften.

2 kommentarer:

  1. Skke en flot adventskrans : ) æv med så lang en indkørsel, der er virkelig også faldet vildt meget sne,
    Jeg fik også bagt både flüts boller og pebernødder og lavet gl. Hvidkål så jeg har stort set stået i køkkenet hele dagen måtte desværre i tre forskellige butikker, efter palmin Toni ville lave klejner, det lykkes og de smagte rigtig godt : ) så lidt frisk luft er det blevet til tihi.. I vild snestorm men, godt man har udstyret i orden : )
    Håber det er blevet ryddet i morgen, så du kan komme afsted : )
    Rigtig god aften her d. 2 afvent : )

    SvarSlet
  2. Det er bare sådan en smuk adventskrans I har. Så flot med alle de naturting.
    Rigtig god decemberdag derovre i sneen.

    SvarSlet